Kontakt: dorotaw79@gmail.com

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Zupa pomidorowa

Po prostu zwykła szybka pomidorowa doskonała 
na zimowe dni.


Składniki:

3 l Wody.
2 Marchewki.
1 Pietruszka.
1 Udko z kurczaka.
1 Mały przecier pomidorowy.
2 Garści makaronu kokardki.
2-3 Łyżki śmietany.

Przyprawy:

Pieprz. 
Sól.
Lubczyk suszony.
Pietruszka.
Jeżeli ktoś lubi kostka rosołowa. 


Wykonanie: 
Zagotowuję udko w wodzie, wrzucam pokrojone warzywa i gotuję do momentu, aż mięso będzie miękkie. Pod koniec gotowania przyprawiam, dodaję makaron i przecier pomidorowy.
Na samym końcu po zdjęciu z ognia zabielam śmietaną i dodaję pietruszkę.

Makaron powinno się ugotować oddzielnie, ale tym razem czas mnie gonił więc, poszłam na skróty i ugotowałam wszystko razem.
Mięso z zupy można zjeść samodzielnie lub pokroić i dodać do zupy.



Smacznego :)



4 komentarze:

  1. nie wiem dlaczego ale zupy mi nie wychodzą... no już tyle razy próbowałam i dziwny był efekt moich działań

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się za którymś razem wyjdzie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń