Kontakt: dorotaw79@gmail.com

środa, 12 kwietnia 2017

Pyszna cukinia z czosnkiem i serem


Dzisiaj danie z serii łatwe, szybkie i smaczne.
Duszona cukinia z czosnkiem i serem.
Przygotowana w ten sposób cukinia, na pewno zaspokoi gusta wielu wegetarian, a i mięsożercy się w niej rozsmakują.
Jest idealna do grillowanej piersi z kurczaka.
Przyrządzenie trwa zaledwie kilka chwil, a smakuje wybornie, zachęcam do wypróbowania.




Zapraszam was na przepis.








Składniku:



Cukinia średnia 1 szt.
Czosnek 2 ząbki.
Olej do podsmażenia.
Sól.
Pieprz.
Ser do potarcia po wierzchu.
Ja użyłam sera, który dostałam jako prezent z wyprawy do Włoch, niestety nie było na nim etykiety, według mnie jest to provolone o wyrazistym ostrym smaku, zgrał się idealnie z łagodną cukinią.












Wykonanie:



Czosnek posiekać i lekko podsmażyć na rozgrzanym oleju.
Cukinię pokroić w talarki lub zetrzeć na szatkownicy do kapusty, dorzucić na patelnię i dusić do momentu aż zrobi się miękka.
Ja na chwilę przykrywam patelnię.
Przyprawiamy według własnych upodobań.
Cały sok, jaki wypuści cukinia, musicie odparować.
Przed podaniem posypuję potartym serem.



Smacznego:)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam cukinie i wszelkiego rodzaju propozycje z jej dodatkiem :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazały się w sklepach świeże młode cukinie i tez kupuję, ponieważ bardzo lubię. Koniecznie muszę je zrobić. Danie wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń